Forum Pozwól by Mroczne Proroctwo się spełniło... Strona Główna Pozwól by Mroczne Proroctwo się spełniło...

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozmowy niekontrolowane
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 85, 86, 87  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pozwól by Mroczne Proroctwo się spełniło... Strona Główna -> Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragosani
Czarownik Miecza



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z daleka...

PostWysłany: Pon 10:21, 09 Lip 2007    Temat postu:

Jak to groźnie zabrzmiało... A do czego jest zdolny? Do otworzenia butelki rumu? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tsin
Mistrz Żywiołu Ognia



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: A żebym to ja wiedział :P

PostWysłany: Pon 11:21, 09 Lip 2007    Temat postu:

Twisted Evil nie... do zastrzelenia osoby która mu się sprzeciwiła.... Twisted Evil ale najlepsze jest to że NIKT z się tego nie spodziewał....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragosani
Czarownik Miecza



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z daleka...

PostWysłany: Pon 13:01, 09 Lip 2007    Temat postu:

Cytat:
do zastrzelenia osoby która mu się sprzeciwiła.... Twisted Evil


W takim razie jesteś złym i podłym typem... Swój chłop Very Happy

PS: Znalazłem fajny test. Jaką postacią jesteś w D&D^^ Macie tu linka

[link widoczny dla zalogowanych]

Heh.. mi wyszło tak:

Praworządny Neutralny Człowiek Mag Paladyn

Wyznawca Azuth

Charakter:
Praworządny Neutralny - postacie, dla których musi istnieć porządek rzeczy. Nie ważne czy będzie on ustalony przez siły dobra czy zła.

Rasa:
Człowiek - są najbardziej wszechstronną z pospolitych ras. Krótkie życie i skłonność do wędrówek oraz podbojów powodują powodują też bardzo duże zróżnicowanie fizyczne ludzi. Mają karnacje od czarnej, aż do bardzo bladej, włosy od czarnych do blond, a zarost (u mężyczyzn) od rzadkiego do obfitego. Ubierają się często nieortodoksyjnie, noszą nietypowe fryzury, ciekawe elementy stroju na przykład tatuaże.

Podstawowa Klasa:
Mag - używają magii mistycznej, opierając się na dogłębnych studiach. Dla czarodzieja magia nie jest talentem, lecz trudną choć wartą pracy, sztuką. Gdy są przygotowani do walki, mogą używać swych zaklęć z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni bronią się słabo. Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach, wszystko inne ma znaczenie drugorzędne. Czarodzieje uczą się nowych zaklęć w miarę eksperymentowania i zdobywania doświadczenia, a także od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostu uzyskanego doświadczenia potrafią ulepszać swoje zaklęcia, zwiększając ich zasięg, siłę działania albo modyfikując je w inny sposób. Czarodziej może przywoiływać chowańca. Mając wysoką inteligencję czarodzieje mogą używać zaklęć bardzo wysokich poziomów.

Druga Klasa:
Paladyn - charakteryzują się poważnym podejściem do przygody, nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wyoską mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyzmie.

Bóstwo:
Azuth


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seirus
Mistrz Żywiołu Lodu



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cienista Dolina

PostWysłany: Pon 13:50, 09 Lip 2007    Temat postu:

A oto co mi wyszło... i wiecie co?? Bardzo przypomina mi moją pierwszą postać... Very Happy


Chaotyczny Dobry Pół-Elf Łowca Druid

Wyznawca Solonor Thelandria

Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.

Rasa:
Pół-Elf - charakteryzują się ciekawością i ambicją odziedziczoną po ludzkich przodkach oraz wrażliwymi zmysłami i miłością do przyrody otrzymanymi po elfach. Są jednak obcy dla obu tych kultur. Dla ludzi wyglądają jak elfy - dla elfów jak ludzie. Półefy są bledsze, bardziej jasnowłose i gładkoskóre niż ich ludzcy rodzice, lecz ich karnacje i inne cechy są różnorodne jak u ludzi. Zazwyczają mają zielone, elfie oczy.

Podstawowa Klasa:
Łowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. Łowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, Łowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. Łowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Druga Klasa:
Druid - uzyskują swoje moce nie rzez panowanie nad naturą, ale dzięki jedności z nią. Nienawidzą wszystkiego, co nienaturalne między innymi wynaturzeń i nieumarłych i niszczą ich gdy tylko mogą. Swe zaklęcia kapłańskie otrzymują od przyrody, nie od bogów. W miarę wzrostu doświadczenia druidzi uzyskują dostęp do różnorodnych mocy, jak na przykład możliwość zmieniania się w zwierze. Często zresztą mają przy sobie zwierzęcych towarzyszy. Uzbrojenie i opancerzenie druida ograniczone są tradycyjnymi przysięgami, a nie zwykłym szkoleniem. Druid powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Bóstwo:
Solonor Thelandria


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragosani
Czarownik Miecza



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z daleka...

PostWysłany: Pon 14:21, 09 Lip 2007    Temat postu:

Cytat:
Chaotyczny Dobry


Seirus Chaotyczny Dobry? Nie wierze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seirus
Mistrz Żywiołu Lodu



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cienista Dolina

PostWysłany: Pon 15:00, 09 Lip 2007    Temat postu:

No wiesz... to jest odnośnie mnie, a nie moich postaci... Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragosani
Czarownik Miecza



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z daleka...

PostWysłany: Pon 15:15, 09 Lip 2007    Temat postu:

No właśnie.. I dlatego nie wierze. Chyba ze serio jesteś miłym i dobrym katolikiem, który pomaga innym i płaci na Radio Maryje (bez obrazy).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seirus
Mistrz Żywiołu Lodu



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cienista Dolina

PostWysłany: Pon 15:25, 09 Lip 2007    Temat postu:

Jeśli miałbym możliwość, to robiłbym to co byłoby bardzo słuszne... czyli okradał Radio Maryja i dawał biednym... Twisted Evil Mimo wszystko Radio Maryja jest to najgorsze coś co może być... mieszaniem się kościoła do polityki... A ks. Rydzyk wogólę się nie zna na polityce, a strasznie manipuluje ludźmi... mam na to dowody... A co do mnie... do bardziej zwróciłbym uwagę na Chaotyczny... Twisted Evil Znaczy się nieprzewidywalny... Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragosani
Czarownik Miecza



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z daleka...

PostWysłany: Pon 15:31, 09 Lip 2007    Temat postu:

Dokładnie... napadnijmy na siedzibę Radia i nabijmy Rydzyka na pal. Jeśli Chaotyczny znaczy nieprzewidywalny, ja jestem Chaotyczny Chaotyczny^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seirus
Mistrz Żywiołu Lodu



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cienista Dolina

PostWysłany: Pon 15:33, 09 Lip 2007    Temat postu:

Nie ma bardziej chaotycznego niż chaotyczny... Razz A więc co?? Napadamy na Rydza?? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragosani
Czarownik Miecza



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z daleka...

PostWysłany: Pon 15:35, 09 Lip 2007    Temat postu:

Cytat:
Nie ma bardziej chaotycznego niż chaotyczny...


Teraz już jest Very Happy

Cytat:
A więc co?? Napadamy na Rydza??


Jestem za...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seirus
Mistrz Żywiołu Lodu



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cienista Dolina

PostWysłany: Pon 15:42, 09 Lip 2007    Temat postu:

A może jeszcze ktoś będzie chciał z nami iść?? Very Happy Jak coś, to przyjmiemy każdego chętnego Wink

Ale wiesz co Drago... jeśli Ty jesteś chaotyczny chaotyczny, to ja jestem uperty chaotyczny... a to jeszcze gorzej Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragosani
Czarownik Miecza



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z daleka...

PostWysłany: Pon 15:46, 09 Lip 2007    Temat postu:

Cytat:
Jak coś, to przyjmiemy każdego chętnego


Lepiej nie, bo jeszcze jacyś szpiedzy Moherowych Beretów wejdą w nasze szeregi... "nasze szeregi" jak to fajnie zabrzmiało...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seirus
Mistrz Żywiołu Lodu



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cienista Dolina

PostWysłany: Pon 15:49, 09 Lip 2007    Temat postu:

Tak jak byśmy my mieli jakąś własną sektę... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragosani
Czarownik Miecza



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z daleka...

PostWysłany: Pon 15:50, 09 Lip 2007    Temat postu:

Sekta D&D. Oddajemy cześć bogom z Faerunu. I składamy ofiary z dziewic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tsin
Mistrz Żywiołu Ognia



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 907
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: A żebym to ja wiedział :P

PostWysłany: Pon 16:06, 09 Lip 2007    Temat postu:

Charakter:
Neutralny Zły - postacie, które nie są oddane ślepo złu, mające własny rozum jednak uznające zło.

Rasa:
Człowiek - są najbardziej wszechstronną z pospolitych ras. Krótkie życie i skłonność do wędrówek oraz podbojów powodują powodują też bardzo duże zróżnicowanie fizyczne ludzi. Mają karnacje od czarnej, aż do bardzo bladej, włosy od czarnych do blond, a zarost (u mężyczyzn) od rzadkiego do obfitego. Ubierają się często nieortodoksyjnie, noszą nietypowe fryzury, ciekawe elementy stroju na przykład tatuaże.

Podstawowa Klasa:
Łowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. Łowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, Łowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. Łowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Druga Klasa:
Druid - uzyskują swoje moce nie rzez panowanie nad naturą, ale dzięki jedności z nią. Nienawidzą wszystkiego, co nienaturalne między innymi wynaturzeń i nieumarłych i niszczą ich gdy tylko mogą. Swe zaklęcia kapłańskie otrzymują od przyrody, nie od bogów. W miarę wzrostu doświadczenia druidzi uzyskują dostęp do różnorodnych mocy, jak na przykład możliwość zmieniania się w zwierze. Często zresztą mają przy sobie zwierzęcych towarzyszy. Uzbrojenie i opancerzenie druida ograniczone są tradycyjnymi przysięgami, a nie zwykłym szkoleniem. Druid powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Bóstwo:
Cyric

haha Very Happy dobre to.... powiem szczerze ze zamieżałem zmienić na właśnie taki charakter jaki mi tu podało postaci która "byłem" odpowiadając na pytania

Dragosani napisał:
Sekta D&D. Oddajemy cześć bogom z Faerunu. I składamy ofiary z dziewic.

Twisted Evil a nie lepiej je najpier wy**** ten tego a potem spalić by nikomu nie powiedziały? Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tsin dnia Pon 17:36, 09 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragosani
Czarownik Miecza



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z daleka...

PostWysłany: Pon 16:08, 09 Lip 2007    Temat postu:

Cytat:
Twisted Evil a nie lepiej je najpier wy**** ten tego a potem spalić by nikomu nie powiedziały? Twisted Evil


No to oczywiste... Tak oczywiste że nawet nie pisałem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lina
Mistrz Żywiołu Ognia



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:24, 09 Lip 2007    Temat postu:

no dobre to jest;]

Mi wychodziło różnie zależy od charakteru moich poszczególnych postaci:D
Linie wyszło elf, chaotyczny neutralny mnich wojownik:)

Jess chaotyczny neutralny niziołek złodziej druid:D

hehe nieźle:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MURDOCH
Reinkarnator



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wysoki las

PostWysłany: Pon 17:39, 09 Lip 2007    Temat postu:

Chaotyczny Dobry Elf Bard Kleryk

Wyznawca Hanali Cenanil

Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.

Rasa:
Elf - słyną ze swojej poezji, pieśni i sztuk magicznych, lecz gdy grozi im niebezpieczeństwo wykazują też wielki talent w posługiwaniu się bronią i zdolnościami strategicznymi. Elfy mogą żyć ponad 700 lat i według ludzkich pojęć bardzo powoli wybierają sojuszników oraz wrogów, a jeszcze wolniej o nich zapomniają. Są smukłe i mierzą od 4 i pół do 5 i pół stóp wzrostu. Mają zwykle bladą karancję, ciemne włosy i ciemnozielone oczy. Nie mają zarostu ani owłosienia na reszcie ciała, wolą wygodne stroje i charakteryzują się nieziemską gracją. Wiele innych ras uważa je za niezwykle urodziwe.

Podstawowa Klasa:
Bard - często pełnią rolę negocjatorów, posłańców, zwiadowców i szpiegów. Uwielbiają towarzyszyć bohaterom i złoczyńcom, by być naocznymi świadkami bohaterskim (lub makabrycznych) czynów, ponieważ Bard opowiadający historię, którą sam przeżył, zyskusje sławę. Bardowie potrafią rzucać zaklęcia mistyczne bez uprzedniego przygotowania, podobnie jak czarownicy. Ponadto dzielą pewne specjalne zdolności z łotrzykami, a ich wiedza o przedmiotach jest niemal niezrównana. Wysoka charyzma umożliwia bardowi używanie zaklęć wysokich poziomów.

Druga Klasa:
Kleryk - duchowni są pośrednikami między sferą ziemską a boską (lub piekielną). Dobry kapłan pomaga potrzebującym, natomiast zły stara się szerzyć po świecie wizje swego okrutnego bóstwa. Wszyscy kapłani potrafią leczyć rany i zawracać ludzi stojących na krawędzi śmierci, a potężniejsi z nich umieją nawet wskrzeszać zmarłych. Mają też władzę nad nieumarłymi i potrafią odpędzać a nawet niszczyć owe stwory. Są wyszkoleni w używaniu prostej broni i mogą bez przeszkód używać wszelkich pancerzy i tarcz, ponieważ opancerzenie nie wpływa na zaklęcia kapłańskie. Poza swoim zwykłym zestawem zaklęć każdy kapłan wybiera specjalizację w dwóch sferach potęgi swojego bóstwa. Zapewniają one kapłanowi dostęp do mocy specjalnych oraz zaklęć, których w innym przypadku nie mógłby się nauczyć. Kapłan powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć jakie może opanować.

Bóstwo:
Hanali Cenanil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seirus
Mistrz Żywiołu Lodu



Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cienista Dolina

PostWysłany: Pon 22:27, 09 Lip 2007    Temat postu:

No no no... i co nam tu powychodziło... Very Happy Lina... ale Ty weź lepiej siebie sprawdź Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pozwól by Mroczne Proroctwo się spełniło... Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 85, 86, 87  Następny
Strona 20 z 87

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin